Saturday 18 November 2017

Forex Trading Ironfx Malaysia


Forex, CFD i złoto. Ostrzeżenia o wysokim ryzyku inwestycyjnym Handel walutami walutowymi i kontraktami o różnicę w stosunku do depozytu zabezpiecza wysoki poziom ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Istnieje prawdopodobieństwo, że można utrzymać stratę przekraczającą fundusze deponowane dlatego też nie należy spekulować kapitałem, którego nie stać na stracenie Przed podjęciem decyzji o handlu produktami oferowanymi przez FXCM należy dokładnie rozważyć cele, sytuację finansową, potrzeby i poziom doświadczenia Należy pamiętać o wszystkich zagrożeń związanych z obrotem na margines FXCM zapewnia ogólne porady, które nie uwzględniają Twoich celów, sytuacji finansowej lub potrzeb Zawartość niniejszej Witryny nie może być interpretowana jako osobista opinia Firma FXCM zaleca zasięgnięcie porady odrębnego doradcy finansowego. Kliknij tutaj, aby przeczytać pełne ostrzeżenie o ryzyku. FXCM Markets nie podlega nadzorowi regulacyjnemu, który reguluje inne podmioty FXCM, które obejmują, ale nie wyłącznie, Fina Urząd Nadzoru Finansowego i Australii Komisja Papierów Wartościowych i Inwestycji Rynki FXCM nie są przeznaczone dla mieszkańców Stanów Zjednoczonych, Kanady, Unii Europejskiej, Japonii, Hong Kongu ani Australii Rynki FXCM zobowiązują się do zachowania najwyższych standardów postępowania etycznego i profesjonalizm oraz wysoki poziom zaufania i zaufania, które są filarami kultury korporacyjnej FXCM Firma FXCM zyskała reputację uczciwości, uczciwości i uczciwości i uważa, że ​​jest to nasz najcenniejszy zasób firmy Uznajemy, że nasza reputacja zależy od przestrzegania naszych pracowników na najwyższych standardach etycznego zachowania i profesjonalizmu w wykonywaniu ich obowiązków, bez których nasza historia osiągnięć nie byłaby możliwa. Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z nami. Copyright 2017 Forex Capital Markets Wszystkie prawa zastrzeżone. Twoja przeglądarka jest nieaktualna. Globalne operacje. Ostrzeżenie o wysokich obrotach. Nasze usługi obejmują produkty, które są handlem d na marginesie i ponoszą ryzyko utraty początkowego depozytu Przed podjęciem decyzji o obrotach produktami pochodnymi należy wziąć pod uwagę cele inwestycyjne, tolerancję na ryzyko i poziom doświadczenia w tych produktach Handel z wysokim poziomem dźwigni może być przeciwko tobie lub dla Ciebie Produkty depozytowe mogą nie być odpowiednie dla każdego i należy zadbać o to, aby zrozumieć związane z tym zagrożenia Powinieneś być świadomy wszystkich zagrożeń związanych z produktami, które są przedmiotem obrotu na marginesie i zasięgać niezależnych porad finansowych, jeśli to konieczne Proszę przeczytać informacje o ujawnieniu ryzyka przez IronFX oświadczenie Ta strona jest własnością i jest zarządzana przez Grupę IronFX. Likencje i autoryzacje IronFX Global Limited jest autoryzowany i uregulowany przez licencję CySEC nr 125 10. Licencje i autoryzacje grupowe.8Safe UK Limited jest autoryzowany i regulowany przez Urząd ds. Ruchu Finansowego FCA no 585561.GVS AU Pty Limited jest autoryzowany i regulowany przez ASIC AFSL nr 417482.IronFX nie oferuje usług świadczonych na rzecz rezydenta s niektórych jurysdykcji, takich jak USA, Iran, Kuba, Sudan, Syria i Korea Północna. Risk Ostrzeżenie Nasze produkty są sprzedawane na marginesie i posiadają wysoki poziom ryzyka i można stracić cały kapitał Te produkty mogą nie być odpowiednie dla wszyscy powinniście upewnić się, że rozumieją związane z tym zagrożenia. - Ironfx złapał jeden z kontów handlowych przez oszustwa. Ironfx oszustwo z ich cleints nie przetworzyć moje wycofanie od 15 stycznia byłem handlu przez 6 miesięcy z 2100 depozytu Mam kilka mojego wycofania na czas, ale teraz mój ostatni niewielka wypłata nie jest jeszcze procesem I skontaktować się z nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej powiedzieli twoi z Ironfx był oszustwo z ich cleints nie przetworzyć moje wycofanie od 15 stycznia byłem handlu przez 6 miesięcy z 2100 depozytu Mam kilka moich wycofania na czas, ale teraz mój ostatni wypłat nie jest jeszcze procesem I skontaktować się z nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej powiedzieli, że wycofanie przetwarzanie bardzo szybko ta sama odpowiedź odbywa się w ciągu 1 miesiąca, ale nie wycofanie jeszcze nawet poprosić o zapłacenie mojej kaucji pieniądze nie zysku, ale nadal na mówiąc wycofanie będzie przetwarzane bardzo szybko Oni oszustwo z ich cleint znalazłem jakieś skargi na wycofanie naszych zysków forexscam forem forum Martwię się o moje pieniądze do tej pory nie mam żadnej płatności Vie w More. There naprawdę nie ma wątpliwości, że Ironfx jest jednym z najgorszych na rynku Mogą przejść w dowolnym stopniu oszukiwać z klientami, a następnie, aby złamać swoje ciężko zarobione pieniądze Mówią, że zapewniają międzynarodowe i silne VPS dla handlowców, tak aby ich pieniądze są bezpieczne zaufaj mi jednak, że to jest kompletne Nie ma wątpliwości, że Ironfx jest jednym z najgorszych na rynku Mogą w dowolnym stopniu oszukiwać klientów, a następnie złapać swoje ciężko zarobione pieniądze Mówią, że zapewniają międzynarodowe i silny VPS dla handlowców, tak aby ich pieniądze były bezpieczne, jednakże ufaj mi, że to jest kompletna fałszywa i fałszywa informacja Proszę, nie ufaj im i wybierz dobre pośredniki, takie jak Forex lub na całym świecie. Zobaczę więcej. I byłem z firmą ironfx odkąd rok, wszystkie były dobre, ale od ostatnich 2 miesięcy nie otrzymuję płatności próbowałem skontaktować się z nimi, ale są tylko dając wymówki, że otrzymasz płatności wkrótce ja naprawdę nie rozumiem, co jest nie tak z th em czekam na moją parę handlowałem z firmą ironfx od roku, wszystko idzie dobrze, ale od ostatnich 2 miesięcy nie otrzymuję płatności próbowałem skontaktować się z nimi, ale tylko dają wymówki, że wkrótce otrzymasz płatność Naprawdę nie rozumiem, co jest nie tak z nimi czekam na moje płatności Zobacz więcej. Firma ex pracownika jest duping inwestorów On zbiera pieniądze w imieniu firmy i zniknął Inwestorzy straciły dużo pieniędzy Są firmy ex pracownika jest duping inwestorów On zbiera pieniądze w imieniu firmy i zniknął Inwestorzy straciły dużo pieniędzy Zdali sobie sprawę, że zostali oszukani, gdy zbliżają się do dalszego procesu Firma stara się podjąć działania przeciwko temu pracownikowi Pracownik ukrywa się Mam nadzieję, że firma znalazła sprawców wkrótce Skarga z SocialReviewChat Zobacz Więcej. I nie myśl, że strategia, która jest używana przez brokera Ironfx będzie działać przez długi Starają się oszukać klientów handlowych, mówiąc dobre słowa, ale pokazują swój prawdziwy kolor po handlowców zainwestowali ogromne pieniądze na koncie Forex Trading Są oszustem Ostatnio oszukali ja nie myślę, że strategia, która jest używana przez brokera Ironfx będzie działać przez długi Starają się oszukać klientów tr adorzy mówiąc dobrych słów jednak pokazują ich prawdziwy kolor po handlowców zainwestowali ogromne pieniądze na koncie Forex Trading Są oszustem Niedawno oszukują w jednym z moich dobrych przyjaciół konto handlowe Jego numer konta to 879893 Hakerzy jego konta, a następnie powiedział ktoś inny włamał się do swojego konta, tak jest to sposób na oszustwo Zobacz więcej. Proszę trzymać się z dala od pośrednika w sprawach oszustw Ironfx Oni tylko oszustwa i nigdy nie pozwalają zarobić zysku z konta handlowego Pokaż dobre recenzje, gdy porównaj Online Forex Broker lub Forex Trading Pieniądze mają najgorsze platformy handlu forex Zlikwidują konto handlowe i nigdy ev Proszę trzymaj się z dala od fałszywych agentów Ironfx Oni tylko oszustwa i nigdy nie pozwalają zarobić zysku z konta handlowego Pokaż dobre recenzje, kiedy porównaj Online Forex Broker lub Forex Trading Pieniądze mają najgorsze platformy handlu forex Zlikwidują konto handlowe i nigdy nie pozwolą Ci żyć dobrym prosperować rous life Ironfx są znane z oszustwa i oszustwa. Nakłaniają cię do zainwestowania ogromnych pieniędzy w konta Forex, a następnie oszustwa dla prowizji affiliate Zobacz More. I zostały księgowanie to od dawna i będzie nadal post, które są najgorsze i ogromny oszustwo broker w rynek innych niż ja przypuszczam, że jest już blisko ze względu na ogromne skarg teraz jest to kolei dla brokera Nigdy nie dają wycofania I zostały księgowanie to od dawna i będzie nadal post, które są najgorsze i ogromny oszustwo broker w rynek inny niż myślę, że jest już blisko ze względu na ogromne skargi teraz jest zwróceniem się do brokera Nigdy nie dają wycofania można zobaczyć, że jest tak wiele skarg w toku wobec nich po prostu mam nadzieję, że ktoś da im dobrą lekcję wkrótce Zobacz Więcej. I miałem około 12K na moim koncie brokera, który handlowałem i to się naprawdę dobrze. Pewnego dnia próbowałam wycofać pieniądze i dowiedziałem się, że moje konto zostało włamane. Czułem się smutny, bo to nie był mój błąd, ale później musieć wiem, że wiele transakcji nieregularnych zostało zrobionych na moim koncie, a ja miałem około 12 tys. na moim koncie brokerskim, na którym się handlował i było dobrze. Pewnego dnia próbowałam wycofać pieniądze i dowiedziałem się, że moje konto zostało włamane czułem się smutny, ponieważ to nie był mój błąd, ale później poznałem wiele transakcji nieregularnych na moim koncie i moje konto zostało zniszczone Jestem naprawdę wkurzony i chcę zemsty Proszę nie inwestuj i nigdy nie ufaj temu brokerowi Forex Zobacz więcej. 2017 IronFX. High ryzyka obrotu Ostrzeżenie Nasze usługi obejmują produkty, które są przedmiotem obrotu na marginesie i ponoszą ryzyko utraty wszystkich depozytów początkowych Przed podjęciem decyzji o handlu na marż produktów należy rozważyć swoje cele inwestycyjne, tolerancji na ryzyko i poziom doświadczenia na tych produktach Handel z wysokim poziomem dźwigni może być przeciwko tobie lub dla Ciebie Produkty Margin mogą nie być odpowiednie dla wszystkich i należy zadbać o to, aby zrozumieć związane z tym ryzyko Należy pamiętać o wszystkich zagrożeniach w odniesieniu do produktów, które są przedmiotem obrotu na zasadzie marży i szukać niezależnej porady finansowej, jeśli jest to konieczne Proszę przeczytać oświadczenie o ujawnieniu ryzyka przez IronFX Niniejsza strona jest własnością i jest zarządzana przez IronFX Group. Licenses and Authorizations. IronFX Global Limited jest autoryzowany i uregulowany przez CySEC License no 125 10.Grupy licencyjne i autoryzacje. GVS AU Pty Ltd jest autoryzowany i regulowany przez ASIC AFSL nr 417482.8Safe UK Limited, który jest upoważniony i regulowany przez Organ Nadzoru Finansowego FCA no 585561. IronFX nie oferuje usług świadczonych na rzecz rezydentów niektórych jurysdykcji, takich jak: USA, Iranie, Kubie, Sudanie, Syrii i Korei Północnej. 2017 IronFX Wszystkie prawa zastrzeżone2017 IronFX. Risk Ostrzeżenie Nasze produkty są sprzedawane na marginesie i charakteryzują się wysokim poziomem ryzyka i można stracić cały kapitał Te produkty mogą nie być odpowiednie dla wszystkich i należy upewnić się, że rozumieją zagrożenia zaangażowany. Witryna Review Visit. Jest to zbliżająca się sprawa w sprawach dotyczących klasy przeciwko IRONFX. FPA wielokrotnie prosiła o komunikację z CEO IronFx w sprawie nieetycznych zachowań pracowników firmy Kilka pracowników, którzy zostali poproszeni o umieszczenie FPA w kontakcie z CEO nie wyrazili zgody na tę opinię. Natownicy tej strony przeglądu powinni zwrócić uwagę na fałszywe recenzje pozostawione przez pracowników IronFx udających klientów Są to Dimitri, Londyn, Wielka Brytania w dniach 2017-08-02 i Eva Leine w Stuttgarcie, Niemcy w dniach 2017-02 -04. Pracownicy IronFx również spamowali fora FPA trzy razy. W styczniu 2017 r. Ktoś zamieścił atak na konkurującego maklera z biura IronFx Zobacz przegląd Jacka z Cypru z 2017-01-21 poniżej. W czerwcu 2017 r. Ktoś twierdząc, że jest IB z Egiptu bronił IronFx. Poczta pochodziła z wnętrza biur IronFx na Cyprze Zobacz przegląd IB z IronFX z dnia 2017-06-03 poniżej. Te incydenty zaczęły się w listopadzie 2017 r. ostatnio w podobnie jak w czerwcu 2017 r. FPA zaleca, aby PRZED ZWIĄZKUĆ się z IronFx, dopóki CEO nie podejmie kroków i nie zmęczy pracowników firmy, aby przestali działać w nieetyczny sposób. Jeśli pracownicy postępują zgodnie ze zwykłymi zasadami forum i przeglądaj witryn internetowych, możesz im zaufać przestrzegania zasad o sposobach postępowania z pieniędzmi. Feb 2017 Powoduje wiele fałszywych pozytywnych opinii. STARCZENIE PROBLEMÓW OSTRZEŻENIE Luty 2017 Liczba narzekań na problemy związane z wycofaniem z IronFx zwiększyła się. FPA zaleca wszystkim klientom IronFx testowanie systemu odwoławczego natychmiast. W marcu 2017 r. są już 4 handlowcy FPA Wyroki sądowe przeciwko IronFx za brak zapłaty należności wobec klientów FPA nie ma wyboru, ale zadeklarować IronFx jako Scam Formalne FPA Scam Finding zostanie wydane wkrótce. IronFx jest niniejszym na czarno przez Army of Peace Forex FPA zaleca, aby deponować Pieniądze z Iron Fx Jeśli masz konto w IronFx, FPA zaleca, aby spróbować natychmiast wycofać swoje fundusze. sierpień 6, 2017 Cysec ma poinformował, że IronFx twierdzi, że firma zwróciła się do Cyseca z prośbą, aby pomóc im zbadać klientów oszukańczych. 10 sierpnia 2017 r. brazylijski CVN wydał ostrzeżenie przed IronFx CLICK HERE, aby zweryfikować 27 listopada 2017 r. Cysec ogłosił 335 000 Euro grzywny przeciwko IronFx na podstawie śledztwa ogłoszonego w sierpniu Udowodni to, że IronFx twierdzą, że dochodzenie było przeciwko oszustwom klientów było kolejnym kłamstwem informowanym przez firmę CLICK HERE do zweryfikowania. Inne strony tej firmy obejmują. KCAM pośrednik potwierdził Don t nawet myśleć O deponowaniu pieniędzy Jeśli to zrobisz, to znikło wiecznie. Zaufałem Ironfx w 2017 roku Już od połowy sierpnia 2017 r. czekam na przetwarzanie prośby o wycofanie się. Wyślą mi wiadomość, mówiąc, że jestem obraźliwe przedsiębiorstwo WHAT. Sep 1, 2017 - 1 Godzinę z IronFX przez rok robiłem wniosek o wycofanie ostatniego poniedziałku, 24 sierpnia 2017 r. Na dzień dzisiejszy 1 września 2017 r. technicznie t 6 dnia roboczego Mówią mi, to trwa 10 dni roboczych. Otrzymałem następującą wiadomość, którą przekazał mi mój menedżer. Dziękuję bardzo za zapytanie Obecnie przetwarzamy wszystkie wnioski o wycofanie z systemem kolejkowania Powodem opóźnienia w przetwarzaniu Państwa prośby jest to, że zidentyfikowaliśmy grupę handlowców, którzy źle wykorzystali nasze promocje i działali przeciwko naszym TC Z powodu tego naruszenia rozpoczął śledztwo na wszystkich kontach naszych klientów przed przetworzeniem każdego żądania Oczekuje się, że Twoja prośba o odstąpienie zostanie przetworzona w odpowiednim czasie Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby przyspieszyć proces Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie Z pozdrowieniami. nie wygląda bardzo obiecująco I haven t przyjął wszelkie bonusy na moje konto kwota wycofania wynosi około 1000 do mojej karty kredytowej, w taki sam sposób mam zdeponowane sumy W tym momencie mogę tylko czekać przez 10 dni roboczych, przypuszczam. I jestem powoli traci nadzieje Wygląda jak schemat piramidy w Ponzi, gdzie są albo czekają na nowe pieniądze klienta, aby zapłacić stare pieniądze klienta, albo nie mają gotówki w całości i opóźniają bankr uptcy. I think, coś naprawdę poszło źle tutaj W przeszłości nawet cofnięto się do 5000 za jednym razem To było tak ostatnie jak 15 października 2017. Wiem, wszyscy chętnie znają wynik każdego przypadku będę Trzymaj wszystkich wysłanych. Ogólny audytor Cypru mówi, że CYSEC i IronFx zwiodły inwestorów Ogólny raport z audytu 2017, który został przetłumaczony na język grecki na język angielski, przeczytał sam i zadecydował, że CYSEC Ustawa o zwalczaniu nadużyć finansowych.2017 Cypryjskiego Audytora Generalnego ujawnia wybuchowe szczegóły dotyczące IronFx i niewłaściwego administrowania przez CySEC. Dec 5, 2017 - 1 Gwiazda IronFx jest firmą zajmującą się oszustwą Trzymaj się z daleka Nie segregowali klientów i nie używali tych pieniędzy do celów handlowych, a teraz sprawozdanie finansowe IronFx 2017 pokazuje 170 milionów aktywów klientów brakujące i że powodem, dla którego nie płacą wypłaty klientów. IronFx Scandal Jeśli chcesz pobrać raport finansowy IronFx 2017 kliknij kliknij. Jeśli nie zrozumiesz IronFx Financial statement 2017 a następnie pobierz proste wyjaśnienie słów moim słowem kliknij kliknij. Jeśli chcesz pobrać opinię eksperta używaną przez IronFx do oznaczania wszystkich zyskownych transakcji jako obraźliwego handlowca To jest płatne Opinia eksperta IronFx zapłacone firmie Reed Smith LPP, aby uzyskać opinie stronniczą i neutralną. Now 20, 2017 - 1 Znajomi Przyjaciele Parlament Europejski zaakceptował petycje z IronFx Victim, a teraz poproszę wszystkie ofiary o poparcie dla tych 3 petycji Wszystkie trzy z nich należą do IronFx Scandal duża Liczba wsparcia ze strony użytkownika przyczyni się do stworzenia presja na Komisję Europejską do szybkiego działania Istnieje możliwość zarejestrowania, aby wykazać wsparcie w odniesieniu do petycji wymienionych poniżej.

No comments:

Post a Comment