Thursday 19 October 2017

Definicja Systemu Dwustronno Handlowego


Wielostronny mechanizm handlowy - MTF. Co to jest wielostronny mechanizm handlowy - MTF. A wielostronny handel MTF jest systemem handlowym, który ułatwia wymianę instrumentów finansowych między wieloma stronami Wielostronne instrumenty handlowe pozwalają uczestnikom kwalifikowalnym na gromadzenie i przekazywanie różnych papierów wartościowych, zwłaszcza instrumenty, które mogą nie mieć oficjalnego rynku Te urządzenia są często elektronicznymi systemami kontrolowanymi przez zatwierdzonych operatorów rynku lub większych banków inwestycyjnych Handlowcy zwykle składają zamówienia drogą elektroniczną, gdzie pasujący silnik oprogramowania służy do sparowania kupujących z sprzedawcami. BREAKING DOWN Multilateral Trading Facility - MTF Obiekty handlowe wielostronne oferują inwestorom detalicznym i firmom inwestycyjnym alternatywne miejsce do wymiany na formalnym rynku. Ponadto MTF mają mniej restrykcji w odniesieniu do dopuszczania instrumentów finansowych do obrotu, co umożliwia uczestnikom wymianę bardziej egzotycznych aktywów. ORGANIZACJA TRANSPORTU TRANSPORTU NARUSZENIE PODSTAWY WTO Zasadniczym systemem handlu. Porozumienia WTO są długie i złożone, ponieważ są to teksty prawne obejmujące szeroki zakres działań. Zajmują się rolnictwem, tekstyliami i odzieżą, bankowością, telekomunikacją, zakupami rządu, standardami przemysłowymi i bezpieczeństwem produktów, przepisy dotyczące sanitacji żywności, własność intelektualna i wiele więcej Ale w tych wszystkich podstawowych zasadach obowiązują proste, podstawowe zasady Te zasady są podstawą wielostronnego systemu handlowego. Przyjrzyj się bliżej tym zasadom. Kliknij, aby otworzyć element Drzewo Nawigacja po stronach zostanie otwarta tutaj, jeśli włączysz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce1. MFN najbardziej uprzywilejowanej traktując innych na równi Według porozumień WTO kraje nie mogą normalnie rozróżniać między swoimi partnerami handlowymi Przyznanie specjalnej korzyść, takiej jak niższa stawka celna za jeden ze swoich produktów i musisz to zrobić dla wszystkich pozostałych członków WTO. Ta zasada jest znana jako większość - traktowanie MFN traktowane jako faworyzowane w polu Skarżąca jest tak ważna, że ​​jest to pierwszy artykuł Układu ogólnego w sprawie taryf celnych i handlu GATT, który reguluje handel towarowy MFN jest również priorytetem w Ogólnym porozumieniu w sprawie handlu usługami GATS Artykuł 2 i Porozumieniu w sprawie powiązań związanych z handlem praw własności intelektualnej TRIPS Artykuł 4, chociaż w każdym porozumieniu zasada jest nieco inaczej traktowana Razem, te trzy porozumienia obejmują wszystkie trzy główne obszary handlu obsługiwane przez WTO. Jedyne wyjątki są dozwolone Na przykład kraje mogą które dotyczą wyłącznie towarów sprzedawanych w grupie dyskryminującej towary spoza terytorium lub mogą dać krajom rozwijającym się szczególny dostęp do ich rynków lub że państwo może podnieść przeszkody w odniesieniu do produktów uznanych za nieuczciwych z określonych krajów usług, kraje mogą w ograniczonych okolicznościach rozróżniać, ale umowy dopuszczają tylko te wyjątki i nie surowe warunki Ogólnie, MFN oznacza, że ​​za każdym razem kraj obniża barierę handlową lub otwiera rynek, musi to zrobić dla tych samych towarów lub usług od wszystkich partnerów handlowych, zarówno bogatych, jak i słabych, słabych lub silnych.2 Krajowy Traktowanie cudzoziemców i mieszkańców Również importowane i produkowane lokalnie towary powinny być traktowane równomiernie przynajmniej po obcowaniu towarami zagranicznymi. To samo dotyczy usług zagranicznych i krajowych oraz zagranicznych i lokalnych znaków towarowych, praw autorskich i patentów. Ta zasada krajowego traktowanie innych osób w taki sam sposób jak własne obywatele znajduje się we wszystkich trzech głównych porozumieniach WTO Artykuł 3 art. 17 GATT GATS i art. 3 TRIPS, chociaż znowu zasada ta jest nieco inaczej traktowana w każdym z tych państw członkowskich. traktowanie ma zastosowanie tylko wtedy, gdy na rynek wprowadzony został produkt, usługa lub pozycja własności intelektualnej. Nałożenie opłaty celnej na przywóz nie stanowi naruszenia przepisów krajowych nawet jeśli produkty wytwarzane lokalnie nie są naliczane na równoważny podatek. Handel stopniowo stopniowo, poprzez negocjacje do góry. Obniżenie barier handlowych jest jednym z najbardziej oczywistych sposobów zachęcania do handlu. Dotyczy to ceł i taryf oraz środków, takich jak przywóz zakazów lub kontyngentów ograniczających ilościowo selektywnie Od czasu do czasu omówiono również inne kwestie, takie jak polityka dotycząca biurokracji i kursów walutowych. Od czasu utworzenia GATT w latach 1947-48 było osiem rund negocjacji handlowych dziewiąta runda w ramach Doha Development Obecnie trwają prace nad programem Początkowo koncentrowano się na obniżeniu ceł na przywóz towarów importowanych W wyniku negocjacji do połowy lat dziewięćdziesiątych kraje uprzemysłowione kraje taryfowe na towary przemysłowe spadły stale do mniej niż 4. Jednak w latach osiemdziesiątych XX wieku negocjacje rozszerzyły się na barierę pozataryfową na towary oraz na nowe obszary, takie jak usługi i własność intelektualna. Rynki zbrojeniowe mogą być korzystne, ale wymaga również dostosowania Porozumienia WTO umożliwiają krajom stopniowe wprowadzanie zmian, poprzez stopniową liberalizację Kraje rozwijające się są zwykle dłużej spełniające swoje obowiązki. Pracowalność poprzez wiążące i przejrzyste powrót na górę. Kilka razy, obiecując, że nie podnoszą bariery handlowej, może to być że obietnica daje firmom lepsze spojrzenie na przyszłe możliwości. Z stabilnością i przewidywalnością zachęca się do inwestycji, tworzone są miejsca pracy, a konsumenci mogą w pełni korzystać z zalet wyboru konkurencji i niższych cen. Wielostronny system handlu jest próbą rządy, aby środowisko gospodarcze było stabilne i przewidywalne. Runda Urugwajska zwiększyła powiązania. Procent taryf związanych przed rozmowami w latach 1986-94 i po nim. Są to taryfy, w związku z czym odsetki nie są ważone w zależności od wielkości lub wartości handlowej. W WTO, kiedy kraje zgadzają się otworzyć swoje rynki na towary lub usługi, wiążą swoje zobowiązania W odniesieniu do towarów powiązania te dotyczą pułapów stawek celnych kraje importujące podatki według stawek niższych niż obowiązujące stawki Często ma to miejsce w krajach rozwijających się W krajach rozwiniętych stawki faktycznie naładowane i związane z nimi stawki są takie same. Kraj może zmieniać powiązania, ale dopiero po negocjacjach ze swoim partnerzy handlowi, co może oznaczać odszkodowanie za utratę handlu Jednym z osiągnięć wielostronnych negocjacji handlowych Rundy Urugwajskiej było zwiększenie kwoty handlu pod wiążącymi zobowiązaniami, patrz tabela W rolnictwie 100 produktów obecnie obowiązuje taryfy Wynik wszystkich jest to znacznie wyższy stopień bezpieczeństwa rynkowego dla przedsiębiorców i inwestorów. System stara się poprawiać przewidywalność i stabilność w inny sposób, ponieważ w ell Jednym ze sposobów zniechęcania do wykorzystania kwot i innych środków służących do ustalania limitów wielkości przywozu, które administrowały kwotami, mogą doprowadzić do większej biurokracji i oskarżeń o nieuczciwe traktowanie. Kolejnym celem jest uczynienie z krajów, w których kraje będą przejrzyste i przejrzyste, Porozumienia WTO wymagają, aby rządy ujawniały swoją politykę i praktyki publicznie w obrębie danego kraju lub powiadamiają WTO. Regularny nadzór nad krajowymi politykami handlowymi za pośrednictwem mechanizmu kontroli polityki handlowej stanowi dalsze środki zachęcające do przejrzystości zarówno na poziomie krajowym, jak i wielostronnym. czasami określany jako instytucja wolnego handlu, ale to nie jest całkowicie dokładne System pozwala na taryfy, aw ograniczonych okolicznościach inne formy ochrony Dokładniej jest to system zasad otwartych, sprawiedliwych i niezakłóconych. niedyskryminacja MFN i traktowanie narodowe mają na celu zapewnienie uczciwych warunków handlowych Tak też są te, n dumping wywozu poniżej kosztów uzyskania udziału w rynku i subsydiów Są to kwestie złożone, a zasady próbują ustalić, co jest uczciwe lub nieuczciwe, a także w jaki sposób rządy mogą odpowiedzieć, w szczególności poprzez pobieranie dodatkowych należności celnych przywozowych obliczonych w celu zrekompensowania szkód spowodowanych nieuczciwymi praktykami handel. Mania innych porozumień WTO mają na celu wspieranie uczciwej konkurencji w rolnictwie, własności intelektualnej, usługach, na przykład Umowa o zamówieniach publicznych na wielostronną umowę, ponieważ jest podpisana przez nielicznych członków WTO rozszerza reguły konkurencji na zakupy tysięcy rządów podmiotami z wielu krajów itd. Zachęcanie do rozwoju i reform gospodarczych z powrotem do góry. System WTO przyczynia się do rozwoju Z drugiej strony, kraje rozwijające się potrzebują elastyczności w czasie, w jakim podejmują się w celu wdrożenia porozumień systemu i same umowy przechodzą wcześniej przepisy GATT, które pozwalają na specjalną pomoc i koncesje handlowe dla krajów rozwijających się trzy czwarte członków WTO to kraje rozwijające się i kraje znajdujące się w okresie przejścia na gospodarkę rynkową W ciągu siedmiu i pół roku Rundy Urugwajskiej ponad 60 z tych państw wdrożyło autonomiczne programy liberalizacji handlu W tym samym czasie kraje rozwijające się i gospodarki przejściowe były znacznie bardziej aktywny i wpływowy w negocjacjach Rundy Urugwajskiej niż w poprzednich runiach, a to jeszcze w obecnej agendzie na rzecz rozwoju z Ad-Dauhy. Pod koniec Rundy Urugwajskiej kraje rozwijające się przygotowywały się na większość zobowiązań, które są wymagane kraje rozwinięte, ale porozumienia dały im okresy przejściowe, aby dostosować się do bardziej nieznanych i, być może, trudnych postanowień WTO, zwłaszcza dla najbiedniejszych, najmniej rozwiniętych krajów Decyzja ministerialna przyjęta pod koniec rundy mówi, że lepsze kraje powinny przyspieszyć wdrażanie zobowiązań dotyczących dostępu do rynku w odniesieniu do towarów wywożonych przez kraje najsłabiej rozwinięte, co widać ks Wzrosła pomoc techniczna dla nich Niedawno kraje rozwinięte zaczęły wprowadzać przywóz bezcłowy i bezcłowy dla prawie wszystkich produktów z krajów najsłabiej rozwiniętych Wszystkie te kwestie WTO i jego członkowie nadal przechodzą proces uczenia się obecna agenda rozwoju z Doha obejmuje kraje rozwijające się obawy dotyczące trudności, jakie napotykają przy wprowadzaniu w życie porozumień Rundy Urugwajskiej. System handlowy powinien być bez dyskryminacji, a kraj nie powinien rozróżniać między swoimi partnerami handlowymi nadając im status kraju najbardziej uprzywilejowanego lub MFN, nie powinny rozróżniać między własnymi a zagranicznymi produktami, usługami lub obywatelami, które dają im traktowanie narodowe. więcej barier sprowadza się w drodze negocjacji. podstawne firmy zagraniczne, inwestorzy i rządy powinni mieć pewność, że bariery handlowe, w tym taryfy i bariery pozataryfowe nie powinny być podejmowane arbitralnie stawki celne i zobowiązania do otwarcia rynków są związane z WTO. więcej konkurencyjnych zniechęcających do nieuczciwych praktyk, takich jak subsydia wywozowe i dumping produktów poniżej kosztów, aby uzyskać udział w rynku. więcej korzyści dla mniej rozwiniętych krajów daje im więcej czasu na dostosowanie, większą elastyczność i specjalne przywileje. To brzmi jak sprzeczność Wskazuje na specjalne traktowanie , ale w WTO to w istocie oznacza niedyskryminację traktującą prawie wszystkich w równym stopniu. Jest to, co dzieje się Każdy członek traktuje wszystkich pozostałych członków jako równie najbardziej uprzywilejowanych partnerów handlowych Jeśli kraj poprawi korzyści, jakie daje jednemu handlowi, aby traktować wszystkich pozostałych członków WTO tak samo, aby wszystkie one pozostały w największym stopniu preferowane. Kraj MFN na najwyższym poziomie nie zawsze oznaczał równe traktowanie Pierwsze dwustronne traktaty MFN utworzyły wyłączne kluby wśród najbardziej uprzywilejowanego krajowego handlu partnerzy W ramach GATT, a obecnie w WTO, klub MFN nie jest już wyłączny Zasada MFN zapewnia, że ​​każdy kraj traktuje jego ponad 140 członków s. Również istnieją wyjątki. Handel dwustronny. Handel dwustronny to wymiana towarów między dwoma państwami, które ułatwiają handel i inwestycje poprzez zmniejszenie lub wyeliminowanie taryf w granicach eksportu oraz innych barier handlowych w Stanach Zjednoczonych Stany Zjednoczone, Biuro ds. Handlu Dwustronnego pomaga zminimalizować deficyt handlowy poprzez negocjowanie umów o wolnym handlu z nowymi państwami, wspieranie i poprawianie istniejących umów handlowych, promowanie rozwoju gospodarczego za granicą i inne Stany Zjednoczone mają dwustronne umowy o wolnym handlu z Australią, Bahrajnem, Kanadą, Chile , Kostaryka, Republika Dominikańska, Salwador, Gwatemala, Honduras, Izrael, Jordania, Meksyk, Maroko, Nikaragua, Oman, Peru i Singapur, co stanowi znaczną część całkowitego eksportu USA. umowy handlowe zwiększają dostęp między dwoma rynkami i zwiększają wzrost gospodarczy krajów znormalizowane w pięciu ogólnych obszarach jako metoda uniemożliwiająca kradzież innego kraju przez innowacyjne produkty, dumping towarów przy niewielkich kosztach lub korzystanie z nieuczciwych subsydiów Dwustronne umowy handlowe ujednolicają przepisy, standardy pracy i ochronę środowiska. Adwokat i wady dwustronnego handlu. Biznes handlu porozumienia są łatwiejsze do wynegocjowania niż wielostronne umowy handlowe, ponieważ dotyczą tylko dwóch krajów Umowy dwustronne nabierają mocy szybciej i czerpują korzyści handlowe szybciej niż umowy wielostronne Jeśli negocjacje w sprawie wielostronnej umowy handlowej nie wypracowują, wiele państw negocjuje umowy dwustronne zamiast tego , dwustronne umowy handlowe często powodują konkurencyjne porozumienia między innymi krajami Może to wyeliminować zalety porozumienia o wolnym handlu FTA między dwoma pierwotnymi narodami. Przykłady handlu dwustronnego W październiku 2017 r. Stany Zjednoczone i Brazylia osiągnęły porozumienie w sprawie rozstrzygnięcia długowieczności spór z bawełny w Światowej Organizacji Handlu WTO Brazylia zakończył sprawę bawełny, porzucając swoje prawa do działań zaradczych przeciwko handlowi Stanów Zjednoczonych lub dalszego postępowania w sporze Brazylia zgodziła się również nie wprowadzać nowych działań WTO przeciwko amerykańskim programom wsparcia bawełny, podczas gdy obecny amerykański bilans przedsiębiorstw lub w stosunku do gwarancji rolnych kredytów eksportowych w ramach programu GSM-102 Ze względu na umowę amerykańskie firmy nie muszą stawić czoła przepisom zaradczym, takim jak zwiększone taryfy na łączną sumę setek milionów dolarów rocznie. W marcu 2017 r. rząd USA i rząd Peru osiągnęło porozumienie usuwające bariery dla eksportu wołowiny z USA do Peru, które obowiązywało od 2003 r. Umowa otwiera jeden z najszybciej rozwijających się rynków Ameryki Łacińskiej W 2017 r. Stany Zjednoczone wywiezły do ​​Peru Removal Peru 25 4000000000 produktów wołowych i wołowych uciążliwych wymogów w zakresie certyfikacji w Peru, zwanych programem weryfikacji wywozu, zostało wykonane jako środek zapewniający amerykańskie r zakańczały rozszerzenie dostępu do rynku. Porozumienie odzwierciedla amerykańską nieznaczną klasyfikację ryzyka gąbczastej marskości encefalopatii bydła BSE przez Światową Organizację Zdrowia Zwierząt OIE Stany Zjednoczone i Peru zgodziły się na zmiany w oświadczeniach o certyfikacji, które powodują, że wołowina i produkty z wołowiny pochodzą z federalnie kontrolowanych amerykańskich zakładów uprawnionych do wywozu do Peru, a nie tylko do produktów z wołowiny i wołowiny z zakładów uczestniczących w programie weryfikacji eksportu produktów AMS dla agencji ds. marketingu rolnego USDA w ramach poprzednich wymogów certyfikacyjnych.

No comments:

Post a Comment